معرفی تجهیزات برقی

خازن های اصلاح ضریب قدرت

در این پست از سایت آموزش تابلو برق به معرفی خازن های اصلاح ضریب قدرت می پردازیم و کاتالوگی 8 صفحه ای را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با خصوصیات و مشخصات این گونه خازن ها آشنا شوید.در این فایل که به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد می توانید با انواع نمودار ها و با تکنولوژی جدید در ساخت خازن آشنا شوید.
می توانید برای استفاده از این فایل (خازن های اصلاح ضریب قدرت) از طریق لینک زیر که در ادامه آورده شده است استفاده کنید.
این خازنها جهت جبران توان راکتیو و افزایش ضریب قدرت (ضریب توان) در شبکه های توزیع فشار ضعیف بکار برده می شوند.
مشخصات فنی این خازنها مطابق با استاندارد بین المللی IEC 60831 , 1&2 می باشد و در بدنه های آلومینیومی و به شکل استوانه ای تولید می گردند.
موارد کاربرد آنها در بانکهای خازنی اتوماتیک و یا نصب ثابت روی الکترو موتورها، ترانسفورماتورها، پمپ چاه های کشاورزی، مراکز صنعتی و غیره به روش گروهی و یا انفرادی می باشد.
این نوع خازنها بصورت تک فاز و سه فاز در ولتاژها و توان های مختلف عرضه می گردند.
خازن های اصلاح ضریب قدرت می تواند کمک بزرگی در انتخاب و نصب بانک خازنی برای تابلو های بانک خازنی باشد.تابلو برق خازنی یکی از مهمترین تابلو برق هایی است که در صنعت از آن بیشترین استفاده را انجام داده و  هر شرکت برای خود طرح های خاصی را در نظر می گیرد.
شما می توانید با استفاده از جزوه آموزشی تابلو بانک خازنی به همراه نقشه با نقشه و مدار فرمان تابلو بانک خازنی آشنا شده و با  نحوه طراحی و قطعات به کار رفته در آن آشنا شوید.که برای دانلود این جزوه می توانید اینجا کلیک کنید.
برای دانلود رایگان خازن های اصلاح ضریب قدرت از کادر زیر استفاده کنید
[freebiesub download=”http://s3.picofile.com/file/8209826326/%D8%AE%D8%A7%D8%B2%D9%86_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD_%D8%B6%D8%B1%DB%8C%D8%A8_%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA_%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%B1%DB%8C.pdf.html”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *